3لام بروبچ !!


GoOshkoOB

این پست حاوی یه سری اخبار مهمه ! پس لطفا نیشتونو ببندین و با دقت تا آخرش بخونین !

خبر : من یه سری شر (!) واسه عخشمو عشخش ( آقای کوه کن !!! ) ! سورودم !! که تو یکی دو روز آینده ، میزارمش اینجا ! پس با ما باشین !!

شبه خبر اول : خانوم خوشگلای قند عسل و ناناس !! لطفا این وبلاگو مورد سوء استفاده قرار ندین !! ( مورد خطاب Fa2 جوووونم !!! )

شبه خبر دوم : آقایون ( امیدوارم !! ) محترم !!! لطفا ، Please ، ... از بکار بردن جملات غیرفرهنگی یا مورد دار ( از نظر شرعی !! ) پرهیز کنین ! و توجه داشته باشین : من به دلیل انجام این کار فرهنگی ( وبلاگ نویسی ) شما رو مورد اهانت و ضرب و شتم قرار نمیدم ! پس از این مدارای من سوء استفاده نکنین ...  

الآن که دارم این پستو می نویسم ، عشجولیم  داره یه سری حرکات خشن و رزمی روم پیاده میکنه !!! ( همشم بخاطر این خبر اولیس !! آخه دوس نداره ریا شه !!! وگر نه من که میدونم ته دلش بزن و بکوبه !! به امید روزیکه این شرارو واسه طرف بخونیم ! )

اینم یه کاریکاتور واسه خالی نبودن عریضه !!!!! دور هم باشیم !!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه !!
ساعت9:37---27 فروردين 1390
هما جوووون ! فدات شم ! نفسم ! میزنم بترکی یه جماعتی از د3ت راحت شنا ... !پاسخ:نميپره !! خيالت جمو جور ! اون گلوش گيريده ناناسم !! بوس بو30 گلم !!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390برچسب:خبر,عخش,عشخ,عشق,عشجولی,طرف,فرهاد,کوه کن,کاریکاتور,طنز,هوووو,,ساعت 9:15 توسط Homa| |


Power By: LoxBlog.Com